طرح غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد

شهرستان خلیل آباد

با شعار ( اخلاق ، نشاط ، معنویت ) آغاز می کنیم فعالیتهای اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد را بر هفت محور :
1. قرآ ن و عترت
2. آموزش و توانمند سازی
3. شبکه سازی و فضای مجازی
4. کتاب و کتابخوانی
5. هنر متعالی
6. فعالیتهای اجتماع محور
7 . بیانیه گام دوم انقلاب

بایگانی

پریشان توندری گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد همزمان با دهه کرامت با هدف شناسایی و کشف استعداد های نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار می شود.

«سعید پریشان توندری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک دهه پر خیر و با برکت کرامت از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اعضای کانونهای فرهنگی وهنری مساجد شهرستان خلیل آباد خبر داد و با اشاره به حضور پررنگ نوجوانان وجوانان در طرح غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان افزود: در راستای تفاهم با اداره ورزش وجوانان خلیل آباد علاقه مندان این مسابقات در چهار رشته تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.

 

مدیر کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی و کشف استعداد های نوجوانان و جوانان مسجدی عنوان کرد و اظهارداشت:در این مسابقات ۲۰۰ عضو کانونهای مساجد شهر و روستا در فضایی دوستانه به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه از صدر اسلام، مساجد محل رجوع مردم بوده اند، ادامه داد:تلاش ما بر آن است تا با فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد، آن ها را به جایگاه مسجد طراز اسلامی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند برسانیم و مساجد را به محلی برای رجوع عموم تبدیل کنیم تا اگر فردی مشکل قضایی یا خانوادگی داشت و یا برای تربیت فرزند خود نیازمند کمک بود، به مساجد مراجعه نماید.

  • نوکر الزوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی